Spa-Francorchamps varázsa természetesen semmit nem változott tavaly óta, ám a szokatlanul hűvös, kis túlzással már-már kora télies reggeli időjárás még a sokat tapasztalt Forma-1-es siserehadat is meglepte. Bár idősebb helybéliek szerint volt már hidegebb is, a 4-5 Celsius-fok nem feltétlenül hozta meg a nyári szabadság után éppen csak éledező versenyzők, mérnökök és egyéb paddock-személyiségek munkakedvét.
Hétvégén Spa-Francorchamps-ban újra beindul az élet a Forma-1-ben: az Ardennekben ezúttal a szokásosnál is hűvösebb időjárás fogadja majd a nyári szünetről visszatérő csapatokat és versenyzőket, ám az F1 furcsaságaival foglalkozó egyik blog olyan kincsre lelt, amely a hidegben is szívmelengetőnek mondható.
Régóta ismert tény, hogy a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) sportbírói gárdáját nemzetközi szinten is a legjobbak között tartják számon. Ennek újabb tanúbizonysága, hogy az F+1 Blog információi szerint a Forma-1-es vérkeringésbe jövőre visszatérő Mexikói Nagydíj szervezői máris jelezték: azt szeretnék, ha az ottani sportbírók felkészítésében a magyar szakemberek is szerepet vállalnának.
Ezerszer hallottuk már idén, hogy mostantól minden eddiginél nagyobb a jelentősége annak, hogy milyen üzemanyagot tankolnak a Forma-1-es istállók a versenyautókba. Mint arra Guy Lovett, a Shell Forma-1-es technikai menedzsere az F+1 Blognak rávilágított: az új előírások nemcsak a versenyautók tervezőit állították komoly próba elé, hanem az üzem- és kenőanyag gyártókat is.
Nem csak a Mercedes tud lángolni, hanem a Red Bull is: igaz, míg Lewis Hamilton autója élesben, a Magyar Nagydíj időmérőjén gyulladt ki, addig az energiaitalosok megúszták egy demonstrációs tűzesettel.