Tíz év sok idő, ha pedig a Forma-1-ről van szó, akkor kiváltképp: aki nem hiszi, az autók évtizedes változását áttekintve szembesülhet ezzel.
Nem csak puffogtatott az idei szezon közben a Red Bull, amikor azzal fenyegetőztek, hogy a motorkrízis miatt kivonulnak a Forma-1-ből: Helmut Marko, az energiaitalos márka programját felügyelő szakember a napokban egy interjúban újfent megerősítette, hogy Dietrich Mateschitz, a vállalatbirodalom tulajdonosa csak hosszas győzködés után bólintott rá a folytatásra.
Megmerítkezett a Honda világában múlt hétvégén Fernando Alonso: a kétszeres világbajnoknak a McLaren-Honda katasztrofális idei szezonja miatt nem kellett jelen lennie az FIA párizsi díjátadóján, így Japán felé vette az irányt, ahol a márka évadzáró rendezvényén vett részt és számos kalandban volt része.
Komoly elismerésben részesült a Toro Rosso: egy brit szaklap az aerodinamikai tekintetben a leginkább kimunkált versenyautónak választotta meg a faenzai Red Bull-juniorkülönítmény STR10 típusjelű konstrukcióját.
Különleges rituálé zajlott le a Ferrari istálló garázsa mögött a Yas Marina versenypályán, a vasárnapi évadzáró Abu Dhabi Nagydíj után néhány órával. A maranellói alakulat szerelőgárdája az egyik munkatársat búcsúztatta, aki több év után döntött úgy, hogy kilép a Scuderia kötelékéből.