Minden jel arra utal, hogy a katasztrofálisan sikerült visszatérő szezon után a Hondánál változik a gondolkodás: német sajtóértesülések szerint a japánok már nem határolódnak el attól, hogy konzultáns szakemberekkel erősítsék meg stábjukat, hanem kifejezetten dolgoznak azon, hogy külső munkatársként tapasztalt, neves motormérnököket is bevonjanak a fejlesztésekbe.
Eldőlt, hogy a Forma-1-es Magyar Nagydíj lebonyolítását végző sportbírói gárda kapja az idei év legjobbjainak járó elismerést. A díjra Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöke terjesztette fel a hazai sportbírókat, és a sikerről is a hazai FIA-tagszervezet első embere számolt be.
Nagy valószínűség szerint minden idők legvagányabb sakk-készletét rakta össze a Lotus Forma-1-es szerelőinek egy csapata: a bábukat eredeti versenyautó-alkatrészekből eszkábálták.
Nem volt alaptalan a Mexikói Nagydíj idején felmerült pletyka, a legkisebb Forma-1-es istálló, a Manor vezérkara biztosan átalakul. A különítményt a télen megmentő John Booth csapatfőnök és Graeme Lowdon sportigazgató a szezon végén távozik, a McLaren korábbi sportigazgatója, a "hazudós" Dave Ryan pedig érkezik a gárdához.
Kevés olyan piacképes portéka van jelenleg a Forma-1-ben, mint a csodaújonc Max Verstappen: paddock-pletykák szerint a Ferrarinál és a Mercedesnél sem tettek még le arról, hogy valamilyen előszerződést kössenek a fiatal hollanddal, éppen ezért a Red Bullnál szükségesnek érezték, hogy leadjanak egy újabb figyelmeztető lövést…