Költözik a Forma-1: a sportág irányítását januárban átvevő cégcsoport, a Liberty Media úgy döntött, hogy nem maradnak a lapátra tett nagyfőnök, Bernie Ecclestone híres-hírhedt londoni székhelyén, hanem átköltöznek a brit főváros egy másik prominens irodaházába. Kiderült ugyanakkor az is, hogy Ecclestone holdudvarából nem mindenki került lapátra az új vezetés érkezésével.
A hatékonyság mesterei: évek óta így emlegetik a Forma-1 világában a Force India istállót, amely a topcsapatokhoz képest nevetséges büdzséje ellenére tavaly odaért a konstruktőri tabella 4. helyére, az idei szezonra pedig még nagyratörőbb tervekkel hangolnak. A titok nyitjáról a társtulajdonos-csapatfőnök, a kétes ügyleteiről is ismert Vijay Mallya beszélt a VJM10 típusjelű idei autó bemutatkozásának apropóján.
Bevadult az új Forma-1-es Mercedesszel futott első körében a háromszoros világbajnok Lewis Hamilton: a csapat által közreadott, 360 fokos kamerával készült videóban a brit klasszis kommentálja az első kört, és meg sem próbálja leplezni, hogy mennyire bepörgette az új W08 EQ Power+.
Vasárnap, az utolsók között mutatkozik be a 2017-es Forma-1-es idény talán leginkább várt versenygépe, a Red Bull Racing RB13-asa. Már a csapatnál is nagy az izgalom: Christian Horner szerint az egyik legszebb energiaitalos autó érkezik, amelytől természetesen azt várják, hogy legyőzheti a Mercedest. Helmut Marko máris kijelentette, hogy Max Verstappennel és Daniel Ricciardóval is vb-harcra készülnek.
Előfordulhat, hogy csúcsversenyzőket is meglepnek majd a 2017-es Forma-1-es szabályváltozások hatásai, és nem feltétlenül jó értelemben - véli a sportág korábbi négyszeres világbajnoka, a Renault-nál immáron szaktanácsadóként ténykedő Alain Prost, aki híve az új reguláknak, leszámítva azt, hogy növekedik az autók aerodinamikai leszorítóereje is.