Alighanem az idei átigazolási piac legfurább ügye az, hogy a Renault-hoz Nico Hülkenberg érkezik a Force India másik pilótája, Sergio Perez helyett, mivel hónapok óta arról szóltak a pletykák, hogy a franciák a mexikói versenyzőt szeretnék leigazolni. A hétvégi mexikóvárosi összecsapás előtt ellentmondásos információk láttak napvilágot azzal kapcsolatban, hogy miért alakult így a történet…
Közeleg a szezon vége, ezzel párhuzamosan pedig szűkül azoknak a versenyszériáknak a köre is, ahol Felipe Massa felbukkanhat Forma-1-es pályafutásának lezárása után. A brazil tartja magát korábbi álláspontjához: nem kapkod, csak szimplán érdeklődik, puhatolózik.
Niki Lauda soha nem volt a Forma-1 humorbombája: az osztrákok háromszoros világbajnok legendája, a Mercedes ügyvezetői jogkörrel nem rendelkező igazgatója a szigorúbb fickók közé sorolható, de ez nem jelenti azt, hogy néha ne eresztene le egy kicsikét. Akadt egy mókásabb pillanata Austinban is - fotó is készült róla!
Hegyre, halomra döntik a Forma-1-es istállók a kerékcsere-rekordokat az utóbbi években: a gyorsasági csatában idén elsősorban a Williams és a Mercedes vállalt oroszlánrészt, míg a Red Bullnál - noha ott is géppuskakezűek a szervizesek - egy demonstráció erejéig másra gondoltak.
Forma-1-es szereplésének kezdete óta Danyiil Kvjatot joggal lehetett "savanyújóskának" titulálni, az orosz pilótából ugyanis még harapófogóval sem lehetett kihúzni semmi hangzatosat. Úgy tűnik, hogy ez most változóban van, amiben kétségkívül szerepet játszik az is, hogy idén megkapta pályafutása legnagyobb maflását: a Red Bull példátlan módon szezon közben sorolta vissza juniorcsapatához, a Toro Rossóhoz.