Noha kevesen hittek benne, mégis megtörtént: a rejtélyes energiaital márka, a Rich Energy lett a Haas F1 Team főszponzora, ráadásul a sokáig kamunak hitt vállalat vezére ambiciózus célt fogalmazott meg az istálló idei színezetbemutatója alkalmából. William Storey szerint előbb a pályán, majd a piacon is szeretnék elkalapálni a Red Bullt.
Azzal, hogy az Alfa Romeo hivatalosan is nevére vette a Saubert, a Ferrari újfent jelét adta annak, hogy komolyak a szándékok a svájci istállóval. A bejelentés óta csurrannak-csepegnek az információk azzal kapcsolatban is, hogy mennyire.
Előszeretettel tartja életben a Red Bull azt a mítoszt, hogy Forma-1-es versenygépeiket még mindig a tervezőzseni, Adrian Newey alkotja, ám valójában egy ideje ez már nem így van. A brit koponya "csak" a krémet adja a Milton-Keynes-ben készülő "süteményhez"...
Bizakodik Daniel Ricciardo, hogy jól sülhet el az első szezonja új munkaadójánál, a Renault gyári csapatánál. Noha a konszern körül az utóbbi hetekben elég nagy volt a felfordulás, az ausztrál versenyző szerint bizakodásra okot adó híreket kapott Enstone-ból.
Fernando Alonso a pletykák szerint nem viccel és még annál is komolyabban gondolja a 2020-as Dakar-részvételt, mint ahogyan azt sejteni lehet. Sőt, ha minden igaz, már idén megkezdi az éles bemelegítést, olyannyira, hogy jó esély van rá: talán már az FIA Tereprali Világkupa sorozatának augusztusi, magyarországi futamán, a Veszprém térségében tartandó Hungarian Baján is láthatjuk a Toyota Hilux versenygép volánja mögött!