Noha a Force India istállót Racing Point Force India név alatt, új nevezőként a Belga Nagydíj óta a Lawrence Stroll vezette konzorcium működteti, a jelek szerint a gárda birtoklásáért indult kötélhúzás még nem ért véget. A csődbiztosok által ejtett orosz vegyipari vállalat, az Uralkali vezérigazgatója, Paul J. Ostling Szocsiban az F+1 Blognak is megerősítette: reményeik szerint a londoni Legfelsőbb Bíróság helyt ad a követeléseiknek, ugyanis mindenképpen át akarják venni a különítményt.
Kevesen hittek benne, hogy megtörténhet, mégis összejött neki: Romain Grosjeant az utóbbi időben a közvélemény újra elkezdte az F1 rosszfiújának titulálni, így benne volt a pakliban, hogy a Haas nem hosszabbítja meg a szerződését. Az Orosz Nagydíj pénteki napján kiderült, hogy maradhat, Günther Steiner csapatfőnök pedig azt is megindokolta, hogy az amerikai-brit formáció miért tart ki a francia pilóta mellett.
"Új vezér érkezik a Daimler-konszern élére? 14 éves korom óta ismerem!" Így reagált az Orosz Nagydíj csütörtöki sajtónapján Lewis Hamilton, a Mercedes kiválósága arra a fejleményre, hogy 2019-től új vezérigazgató lép régi harcostársa, Dieter Zetsche helyére a Forma-1-es istállót tulajdonló vállalat élén.
Carlos Sainz jóformán semmit nem tud arról, hogy mire számíthat a McLarennél 2019-ben, ennek ellenére igyekszik optimistán megközelíteni a kényszer-csapatváltást. A spanyol elsősorban abban bízik, hogy a csúfosan leszereplő wokingi együttes tanult valamit abból, amit a szintén Renault-erőforrással versenyző Red Bulltól leshettek el idén…
Lehet, hogy komoly a teljesítménykényszer és hihetetlenül nagy a nyomás, de mindenképpen megéri Ferrari-pilótának lenni! Charles Leclerc szerződésén még alig száradt meg a tinta, de a fiatal pilóta máris tapasztalhatja, hogy mit jelent ez: Szingapúrból hazaérkezve több meglepetés, egyebek mellett új szolgálati autója, egy Ferrari 488 Pista várta Monacóban…