Elköszönt Kimi Räikkönentől és a Ferraritól a múlt hétvégi Azerbajdzsáni Nagydíjon a finn pilóta versenymérnöke, Dave Greenwood. A 2007-es világbajnok Barcelonától egy olasz mérnökkel dolgozik együtt, míg korábbi harcostársának az új állomáshelyén mindjárt egy komoly kudarccal kellett szembenéznie.
Az F+1 Bog forrásai szerint a csapat és Räikkönen a bakui forduló időmérő edzése után, szombat este tartott egy kisebb búcsúpartit Greenwood tiszteletére. A brit szakember tovább maradt, mint eredetileg tervezték: távozását már január első napjaiban bejelentette a Ferrari, azonban az Azerbajdzsáni Nagydíjig ellátta a versenymérnöki teendőket a finn pilóta mellett, ezzel is segítve az utódját.
Räikkönen új versenymérnöke egy olasz szakember, Carlo Santi lesz, aki korábban is a pilóta stábjában dolgozott: az előző néhány évben adatelemző mérnökként tevékenykedett, a maranellói alakulat pedig már a téli tesztidőszakban megkezdte a felkészítését. A jövő hétvégén esedékes Spanyol Nagydíjtól kezdve már Santi lesz az összekötő kapocs Räikkönen, a mérnöki stáb és a pitwall-személyzet között.
A távozó Greenwood mögött változatos pályafutás áll: a brit hajdanán a BAR-Honda kötelékében dolgozott járműdinamikáért felelős mérnökként, majd megjárta a Renault-t is, onnan igazolt 2010-ben az akkor induló Virgin Racinghez, ahol versenymérnökként dolgozott. Amikor a Virgin Racing orosz tulajdonosok kezébe kerülve Marussiává avanzsált, a britet főmérnökké léptették elő: 2014 végéig maradt ezen a poszton, akkor igazolt a Ferrarihoz, ahol Räikkönen mellett kapott feladatot.
Greenwood új állomáshelye a Manor Racing endurance-együttese, amelyet a Virgin/Marussia jogutódjának lehet tekinteni. A kaland kapásból komoly kudarccal indul: a különítmény nem küldheti csatába két LMP1-es versenygépét a megbízhatósági-vb (WEC) szuperszezonjának hétvégi évadnyitóján, Spa-Francorchamps-ban, ugyanis a csapat kínai szponzoraitól nem érkezett meg a beígért pénz az autókat gyártó Ginettához…