Kimi Räikkönen jól érzi magát az Alfa Romeo Racingnél, de még nem gondolkodik azon, hogy mihez kezd jelenlegi szerződésének lejárta, azaz 2020 után. A finn nem örül annak, hogy egyre sűrűbb lesz a versenynaptár, egy Finn vagy Svájci Nagydíj azonban felvillanyozná, akárcsak néhány kör F1-es autóval a legendás Norschleifén.
Kimi Räikkönen megmosolyogtatta a nemzetközi szaksajtót az 1000. F1-es futam, a Kínai Nagydíj sajtótájékoztatóján azzal, hogy megjegyezte: a régi időket idéző,nyitott sisakot szeretett volna használni a sanghaji hétvégén, de az nem felelt volna meg a szabályoknak. Egy brazil grafikus a kijelentés után látványtervet is készített arról, hogyan nézhetett volna ki egy ilyen fejfedő.
Kimi Räikkönen a jelenlegi F1-es mezőnyből a legesélyesebb arra, hogy túlszárnyalja Rubens Barrichello nagydíj-részvételi csúcsát. Ha kitölti az Alfa Romeóval kötött kétéves szerződését, átveheti a vezetést ezen az örökranglistán, ám a finn a minap kijelentette: ez a legkisebb mértékben sem foglalkoztatja.
Kimi Räikkönen, az F1 2007-es világbajnoka régi-új csapata, az Alfa Romeo Racinggé átkeresztelkedett Sauber kötelékében kezdi a 2019-es szezont az Ausztrál Nagydíjon. A finn jól érzi magát a svájci különítménynél, de előzetes várakozást nem fogalmazott meg a nyitánnyal kapcsolatban: az F+1 Blog jelen volt a pilóta csütörtöki sajtóértekezletén és lejegyeztük gondolatait.
Mit csinál Kimi Räikkönen a Forma-1-es előszezon második tesztsorozatának utolsó előtti napján, amikor szabadnapos? Kevesen gondolnák, pedig így van: a saját ülését szerelgeti az Alfa Romeo Racing garázsában!