Úgy tűnik, hogy az élvonalbeli autóversenyzők nem kerülhetik el a sorsukat: előbb vagy utóbb mindenkivel megtörténik, hogy egy bekamerázott autóban padlógázzal kell hangosan visongató cicababát furikázniuk. Nem is olyan régen Nico Hülkenbergnek is át kellett esnie ezen…
Egyre inkább sláger a Forma-1-es istállók körében a Toyota sportrészlegének kölni szélcsatornája: noha a Ferrari a közelmúlt óta már nem használja az aero-szentélyt, több másik alakulat, például a Caterham és a Force India is odaszokott. Utóbbiak ráadásul úgy, hogy van saját szélcsatornájuk is.
Rajongók garmadája gondolja úgy, hogy Nico Hülkenberg, a Force India versenyzője igazán megérdemelne végre egy esélyt egy topcsapatnál a Forma-1-ben. A németet legtöbbször a Ferrarival hozzák összefüggésbe: a pilóta az F+1 Blognak nyilatkozva elismerte, hogy tavaly tényleg érdemi esélye volt a maranellóiakhoz igazolni, ami nem jött össze, de nem is bánkódik emiatt.
Sergio Perez nem elégedetlen azzal, ahogyan az idei szezonja alakul a Force India istállónál, ugyanakkor nem bánta meg, hogy tavalyelőtt hirtelen felindulásból a Ferrari helyett a McLarent választotta, ahonnan egyetlen gyötrelmes idény után távoznia kellett. Az egyéni tabellán 29 egységgel a 11. pozíciót elfoglaló mexikói pilótát a Magyar Nagydíj csütörtöki napján, a csapat karóráiról gondoskodó TW Steel sajtódélutánján faggatta az F+1 Blog.
Sergio Perez múlt vasárnapi, szahíri 3. helyezése azt üzeni, hogy kevés pénzből is lehet versenyképes teljesítményt nyújtani - véli a Force India csapatfőnöke, a roppant elégedett Vijay Mallya. Igaz, azt az indiai milliárdos is elismeri: az ígéretes produkció ellenére tervezni, jósolni nem tudnak a közeljövőre nézve.