Mit csinál egy kétszeres világbajnok, a pontversenyben élen álló Forma-1-es pilóta, aki egy mindennél fontosabb derbire, történetesen a hazai versenyére készül? Mondjuk driftelget egy olyan verdával, amelyet egyáltalán nem ilyen üzemre szabtak: akkor legalábbis, ha az illetőt Lewis Hamiltonnak hívják…
Jókora hullámot kavart az Autocar című brit szaklap azzal, hogy szombat este bedobták a köztudatba az állítólag készülőben lévő Red Bull-Aston Martin-Mercedes kooperációt. Legkevésbé sem meglepő módon a Mercedes vezérei vasárnap, Silverstone-ban cáfolták, hogy ilyesmi állna a küszöbön, pedig ezzel valószínűleg minden érintett, de még a Forma-1 is csak nyerne.
Jenson Button "különösnek" titulálja pályafutása jelenlegi szakaszát, amelyben a sereghajtók között vergődik a problémás Honda-hajtáslánc miatt küszködő McLaren kötelékében. A brit idén biztosan nem rúg labdába hazai versenyén, ráadásul tett egy olyan kijelentést, amely alapján arra lehet következtetni: a kiábrándító helyzetben egyre nehezebb olyan gondolatokat találnia, amellyel vigasztalhatja magát…
Francia sajtóértesülések szerint a héten eldőlt, hogy a Renault folytatja az utóbbi időben bizonytalannak tűnő Forma-1-es programját, ráadásul nem is akárhogyan: a francia gyártó állítólag a nevére vesz egy istállót, amelynek felvásárolják a többségi tulajdonjogát. Ha minden igaz, a kiválasztott gárda a Lotus, ahol nem is olyan régen még határozottan cáfolták, hogy változás készülne a tulajdonosi körben.
Hiába derült ki a pilótaszakszervezet (GPDA) közvéleménykutatásán, hogy Kimi Räikkönen a jelenkor legnépszerűbb Forma-1-es pilótája, a pletykagyár nem irgalmaz: a hétvégi Brit Nagydíj előtt ismét felerősödtek azok a spekulációk, amelyek szerint a finnt nem tartja meg 2016-ra a Ferrari. Egy mértékadónak tartott olasz lap szerint az északi pilótát már csak a csoda tarthatja a vörösöknél.