Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Veteránok: az F1-ben nincs helye az üzemanyaglimitnek!



Három generáció, egy téma: a Túraautó Világbajnokság (WTCC) valenciai tesztelésén az F+1 Blog három ex-Forma-1-es versenyzőt kérdezett arról, hogy milyennek látják az autósport királykategóriáját a nagy megújulás után. Nem meglepő módon mindhárman az üzemanyaglimittől viszolyognak a leginkább…

Tovább
0

Honda: ismét igazi kutatólaboratórium az F1



A csúf orrkúpok és a zajszint csökkenése miatt tömegek lázadoznak az új Forma-1-es szabályrendszer ellen, pedig a regulacsomag már jóval a múlt hétvégi, Melbourne-ben tartott évadnyitány előtt beváltotta egyik legfőbb küldetését és a Honda formájában bevonzott egy újabb gyártót. A McLaren oldalán jövőre visszatérő japán vállalat vezetői a napokban újfent nyomatékosították: a döntést nagyban elősegítette, hogy a közúti autózás területén is érdemi hasznot kovácsolhatnak az F1-es szerepvállalásból.

Tovább
0

Máris rezelnek a riválisok a Hondától



Javában gyúr a 2015-ös Forma-1-es visszatérésre a Honda: a McLaren leendő exkluzív motorpartnere Tochigiben, a főhadiszálláson gőzerővel fejleszti 1,6 literes turbómotorját, amely miatt a riválisok egyre inkább fenyegetve érzik magukat.

Tovább
0

Így szól a Honda F1-es turbómotorja



Suzuka a Honda felségterülete, s bár a japán gyártó csak 2015-ben tér vissza a McLaren motorszállítójaként, némi csemegével azért már a múlt hétvégi futamon is kedveskedtek a fanatikusoknak: megmutatták, hogyan szól a készülő V6-os, turbós erőforrás.

Tovább
0

Egyelőre nincs Honda-láz a McLarennél



Bár a McLarennél nagyon várják, hogy 2015-től régi-új motorszállító partnerükkel, a Hondával dolgozhassanak, a brit csapat egyelőre a következő, utolsó Mercedes-szezonra összpontosít - tudta meg az F+1 Blog a Belga Nagydíj hétvégéjén Martin Whitmarsh-tól, a wokingi együttes szakvezetőjétől.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek