Grandiózus méretekkel, a tradicionális európai helyszínekhez képest ijesztő modernséggel találja szembe magát az, akit Abu-Dzabiba, a Yas Marina versenypályára fúj a sors szele. A hétvégi összecsapás helyszíne már önmagában is megér egy misét…
Grandiózus méretekkel, a tradicionális európai helyszínekhez képest ijesztő modernséggel találja szembe magát az, akit Abu-Dzabiba, a Yas Marina versenypályára fúj a sors szele. A hétvégi összecsapás helyszíne már önmagában is megér egy misét…
Bár előzetesen arra lehetett számítani, hogy versenymérnöke, Mark Slade is Kimi Räikkönennel tart a Lotustól a Ferrarihoz, a legfrissebb híresztelések szerint a brit mérnök marad és az olasz csapat házon belülről választ mérnököt a finn klasszis mellé. Hivatalos megerősítés egyelőre nincs, de a 2007-es világbajnok nem kesereg.
A versenypályán kívül tanúsított munkamorál az, ami miatt nem Kimi Räikkönent szerződtette a Red Bull 2014-re - jelentette ki egy interjúban az energiaitalos egylet sportigazgatója, Helmut Marko. A szakember szerint a végül kiválasztott Daniel Ricciardótól azonnali áttörésre számítanak.
Ahogyan arra számítani lehetett Kimi Räikkönen ferraris szerződésének bejelentése után, mostanára szinte hidegháborússá fajult a viszony a finn pilóta és jelenlegi csapata, a Lotus között. Az enstone-i egyletnél az átigazolás tényét is csak nehézkesen hajlandóak lenyelni, az pedig végképp betette a kiskaput a többségi tulajdonos Gerard Lopeznél, hogy a 2007-es vb-első Szingapúrban a nyilvánosság elé vitte az elmaradt bér ügyét...
Technikai fronton az eddigieknél jóval nagyobb kreativitást remél a Ferrarinál zajló reformoktól a fővezér, Luca di Montezemolo, aki rámutatott: kulcsfontosságú szereplőnek tartja a Lotustól visszatérő mérnökgurut, James Allisont. Elárulta a nagyfőnök azt is, hogy Stefano Domenicali csapatfőnöki státusza nincs veszélyben.