Elkövethet-e valaki akkor szentségtörést, hogy a McLaren MP4-8-asának színezetébe öltöztet egy valódi Williams-konstrukciót? A jelek szerint igen, sőt, nagy valószínűség szerint olyan is lesz, aki borsos összeget fizet majd a furcsa öszvérért.
Elkövethet-e valaki akkor szentségtörést, hogy a McLaren MP4-8-asának színezetébe öltöztet egy valódi Williams-konstrukciót? A jelek szerint igen, sőt, nagy valószínűség szerint olyan is lesz, aki borsos összeget fizet majd a furcsa öszvérért.
Messze nem úgy alakult a McLaren és a Honda újra életre hívott szövetsége, ahogyan azt a dicsőséges régmúltat gyakran felemlegető rajongók remélték, ám a japán gyártó addig is igyekszik villantani, amíg az érdemi köridőkre és futásteljesítményre nem alapozhatnak.
Megtréfálta a múltidéző autófestésre áhítozó rajongókat a McLaren, amikor csütörtökön az MP4-30 típusjelű, már Honda-hajtáslánccal szerelt versenygépet a Mercedes-korszakban használt króm-fekete színezetben tárták a nyilvánosság elé. A wokingi csapat húzása után a netet elárasztották a különféle rajongói látványtervek.
Minden jel arra utal, hogy több volt egyszerű pletykánál az a tavalyi teória, amely szerint Fernando Alonso idén a Porsche kötelékében szeretett volna részt venni a Le Mans-i 24 órás összecsapáson. Ha minden igaz, a spanyol terveit a Honda húzta keresztbe…
Mókás szösszenettel kedveskedett ügyfeleinek és rajongóinak a Santander és a McLaren: a bank és a versenyistálló a 2009-es világbajnokot, Jenson Buttont ültette be egy bankjegykiadó automatába.