Nem csak a vb-címért viaskodó felek számára lesz különösen fontos a hétvégén esedékes Szingapúri Nagydíj, hanem a Renault kötelékében szereplő Nico Hülkenberg számára is. A németnek valami nagyon nagyot kellene villantania ahhoz a délkelet-ázsiai városállam villanyfényes utcáin, hogy ne az övé legyen a Forma-1 talán legcikibb rekordja…
Alighanem az idei átigazolási piac legfurább ügye az, hogy a Renault-hoz Nico Hülkenberg érkezik a Force India másik pilótája, Sergio Perez helyett, mivel hónapok óta arról szóltak a pletykák, hogy a franciák a mexikói versenyzőt szeretnék leigazolni. A hétvégi mexikóvárosi összecsapás előtt ellentmondásos információk láttak napvilágot azzal kapcsolatban, hogy miért alakult így a történet…
Hogyan irányítja, koordinálja Forma-1-es istállóját egy olyan üzletember, aki ellen elfogatóparancs van érvényben? Mondjuk úgy, hogy nagy-britanniai kastélyában felhúz egy komplett parancsnoki állást. Mint a Brit Nagydíj pénteki napján kiderült: a Force India vezére, az indiai hatóságok által hajkurászott Vijay Mallya egy ideje így csinálja…
Furcsa pletykák terjengtek a Force India istállóról az utóbbi hetekben, ennek ellenére az ügyvezető igazgató, Ottmar Szafnauer szerint a silverstone-i gárdának rég volt annyira sima téli időszak, mint a mostani. A spekulációk szerint amennyiben a társtulajdonos Sahara Group valóban kivonul, az a különítmény végét is jelentheti, Szafnauer azonban nem látja ennyire borúsan a jövőt.
Hiába derült ki a pilótaszakszervezet (GPDA) közvéleménykutatásán, hogy Kimi Räikkönen a jelenkor legnépszerűbb Forma-1-es pilótája, a pletykagyár nem irgalmaz: a hétvégi Brit Nagydíj előtt ismét felerősödtek azok a spekulációk, amelyek szerint a finnt nem tartja meg 2016-ra a Ferrari. Egy mértékadónak tartott olasz lap szerint az északi pilótát már csak a csoda tarthatja a vörösöknél.