Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

"Le Mans és az F1? Mint a squash és a tenisz!"



Nico Hülkenberg győzelme a Le Mans-i 24 óráson felerősítette az összehasonlításokat a Forma-1 és a megbízhatósági versenyzés LMP1-es csúcsosztálya között. A közvélemény siratja a Forma-1-et, azt állítva, hogy már nem is sprint, sokkal inkább megbízhatósági verseny: az F+1 Blog egy igazi szakértőt kérdezett meg a háromszoros Le Mans-i győztes ex-F1-es pilóta Allan McNish személyében, aki ostobaságnak tartja az összehasonlítgatásokat, de elismeri, hogy közelít egymáshoz a két széria.

Tovább
0

Kibírná az F1-es autó a Le Mans-i 24 órást?



A hétvégi Le Mans-i 24 órás futam és NIco Hülkenberg győzelme kapcsán valószínűleg sokakban felmerült a kérdés, hogy mit bírna egy Forma-1-es autó ezen a megbízhatósági derbin. A szakma általában viszolyog az ilyen jellegű kérdések forszírozásától, ám a Lotus technikai igazgatója, Nick Chester volt olyan bátor, hogy kijelentette: a jelenlegi autók hajtáslánca elméletileg lehetővé tenné, hogy a Forma-1-es gépek is részt vegyenek egy 24 órás futamon.

Tovább
0

Hülkenberg élvezte az első LMP1-es kalandot



Nico Hülkenberg, a Force India Forma-1-es versenyzője élvezte első éles, LMP1-es átruccanását, amelyet a Porsche kötelékében ejtett meg a megbízhatósági-vb (WEC) múlt hétvégi 6 órás futamán, Spában. A németre még vár idén a Le Mans-i 24 órás viadal, s mint leszögezte: egyelőre nem dőlt el, hogy ott vagy a Forma-1-ben folytatja karrierjét.

Tovább
0

Hülkenberg idén dobogóra akar állni



Nico Hülkenberg nem tart attól, hogy a Force India jelentős hátrányba kerül amiatt, hogy a VJM08-as új konstrukciót a silverstone-i különítmény nem küldi pályára a felkészülési időszakot megnyitó jerezi tesztelésen. A Forma-1-es mezőny egyik nagy ígérete abban reménykedik, hogy az együttes idén kiegyensúlyozottabb lesz a fejlesztések terén és ennek köszönhetően jobb szezonja lehet, mint a tavalyi volt.

Tovább
0

Hülkenberg jóelőre ráérzett a Mercedesre



Karrierje legjobb idényének tartja a 2014-est Nico Hülkenberg, akinek talán az egész pályafutását mentette meg az a tény, hogy 2013 végén, egyetlen szezon után hátat fordított az egyre mélyebbre süllyedő Saubernek és visszatért a Force Indiához. A pilóta nem titkolja, hogy a Mercedes-hajtásláncnak jóelőre borítékolt előny hatására tért vissza régi-új munkaadójához.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek