Carlos Sainz szerződését már meghosszabbította a Toro Rosso, ám az Osztrák Nagydíj hétvégéjén úgy tűnt, hogy a spanyol reménység jövőjével kapcsolatban még több a pletyka, mint az új kontraktus szentesítése előtt. Mint Spielbergben megtudtuk: vannak, akik biztosra veszik, hogy a pilóta egy másik, nagyobb alakulat kötelékében kezdi majd a 2017-es idényt.
A nagy akarásnak mindig nyögés a vége! A régi magyar mondás igaz volt a Ferrarira is az Osztrák Nagydíjon: a maranellói csapat görcsösen akart zászlóvivőjével, Sebastian Vettellel, de a próbálkozás ismét kudarcba fulladt. Ez szemlátomást egyre jobban megviseli Maurizio Arrivabene csapatfőnököt, aki az F+1 Blog érdeklődésére persze igyekezett cáfolni, hogy így lenne…
Produkált néhány figyelemre méltó bukást a Forma-1-es mezőny is, de az Osztrák Nagydíj hétvégéjének eddigi legnagyobb zakóját egy GP3-as pilóta, Jean Alesi fia, Giuliano hozta össze. A 16 esztendős ifjonc akkorát esett, hogy az a világ bármely autóversenyzőjének becsületére vált volna: az apukától megtudtuk, hogy megdöbbent a becsapódás pillanatában.
Romain Grosjean berágott Lewis Hamiltonra az Osztrák Nagydíj pénteki edzésnapján: a páros érdekes társastáncot mutatott be az első gyakorláson, amely durva balesettel is végződhetett volna, majd a második tréningen is volt egy afférjuk egymással. A Haas pilótája elbeszélgetést kezdeményezett a Mercedes háromszoros világbajnokával.
Bernie Ecclestone néhány napja megszellőztette, hogy a jövő évi Forma-1-es versenynaptár rövidebb lehet az ideinél: a sportág főmogulja azt tervezi, hogy főképp az európai szakaszt meghúzva az idei 21-ről 18-ra csökkenti a futamok számát. Az F+1 Blog által az Osztrák Nagydíj helyszínén megkérdezett versenyzők véleménye megoszlik a kezdeményezéssel kapcsolatban.