Nyomós oka van a McLarennek arra, hogy néhány csípősebb megjegyzést leszámítva egyáltalán nem káráltak a Hondára a katasztrofális tavalyi szezon miatt. Egy friss kimutatás alátámasztotta azt, amit már eddig is sejteni lehetett: a japánok olyan pénzösszeget invesztálnak a brit csapatba, hogy azért még Ron Dennis is hajlamos lakatot tenni a szájára…
Ha Sergio Marchionnén, a Fiat-Chrysler csoport és a Ferrari fővezérén múlik, az Alfa Romeo 1988 után újra feltűnhet a Forma-1 háza táján. Német források szerint a nagyfőnöknek terve is van: ez első körben ugyan kudarcba fulladt, ám az olasz nem adta fel és a kínálkozó lehetőségre vár.
Nem csak puffogtatott az idei szezon közben a Red Bull, amikor azzal fenyegetőztek, hogy a motorkrízis miatt kivonulnak a Forma-1-ből: Helmut Marko, az energiaitalos márka programját felügyelő szakember a napokban egy interjúban újfent megerősítette, hogy Dietrich Mateschitz, a vállalatbirodalom tulajdonosa csak hosszas győzködés után bólintott rá a folytatásra.
Kevés olyan piacképes portéka van jelenleg a Forma-1-ben, mint a csodaújonc Max Verstappen: paddock-pletykák szerint a Ferrarinál és a Mercedesnél sem tettek még le arról, hogy valamilyen előszerződést kössenek a fiatal hollanddal, éppen ezért a Red Bullnál szükségesnek érezték, hogy leadjanak egy újabb figyelmeztető lövést…
Ki mondta, hogy a Lada nem vérbeli Forma-1-es versenygép? Az orosz csoda volánja mögött bizonyító pilóták elitalakulata újabb taggal gyarapodott: most Danyiil Kvjat mutatta meg, hogy mit tud egy lepusztult 2107 volánja mögött.