Senkiről nem pletykálták annyiszor idén, hogy kirúgják, mint róla. Az eredményei valóban hagynak kívánnivalót maguk után, ennek ellenére tény: Brendon Hartley, a Toro Rosso kissé titokzatos új-zélandi versenyzője a mezőny legkedvelhetőbb figuráinak egyike. Erről az F+1 Blog is meggyőződhetett, amikor a Magyar Nagydíj hétvégéjén lehetőséget kaptunk arra, hogy picit jobban is megismerjük a pilótát, aki kalandos utat járt be a Forma-1-ig.
Mit csinál az a csapat, amely szeretne megválni az egyik pilótájától, de nincs, akit a helyére ültethetnének? Igazol magának egyet egy másik istállótól: az F+1 Blog értesülései szerint erre készül a Red Bull is, akik Brendon Hartley helyére a Toro Rossóhoz a McLaren reménységét, az F2-ben vitézkedő Lando Norrist akarják megkaparintani.
Nem ígér azonnali világmegváltást a Toro Rossótól a Renault-hoz átigazoló Carlos Sainz, aki nem elismeri: izgatottan készül a hétvégi Amerikai Nagydíjra, ahol bemutatkozhat a francia alakulat kötelékében. A spanyol lépésről lépésre szeretne ismerkedni új munkaeszközével, ugyanakkor reméli, hogy sikerül gyorsan felvennie a tempót a sárga-feketékénél.
Máris jobb a Honda hajtáslánca, mint azt sokan gondolják! Így vélekedik a McLaren által lepattintott gyártó portékájáról az új szövetséges, a Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost, aki nem titkolja: arra számít, hogy a Red Bull juniorcsapata már jövőre is versenyképes lesz a japánok által gyártott szívvel.
A világot nem fordítja ki a sarkából, mégis érdekes: az F+1 Blog információi szerint a Forma-2-ben versenyző indonéziai pilóta, Sean Gelael a szezon hátralevő részében több pénteki szabadedzésen is vezetheti majd a Toro Rosso Forma-1-es autóját.