Mindent megtett a McLaren és a Honda, hogy hermetikusan lezárják a silverstone-i aszfaltcsíkot múlt péntekre, amikor megejtették a japán gyártó hajtásláncának első menetpróbáját az idei autó átalakított változatában, ám volt, akinek sikerült megtalálnia a rést a pajzson…
Az szinte törvényszerű, hogy a korábbi Forma-1-es versenyzők fiai is nekilátnak saját versenyzői karrierjük felépítésének, közülük többen a királykategóriáig, vagy épp annak világbajnoki címéig is eljutottak már. Olyanról viszont ritkán hallani, hogy valamelyik mérnöki aranykoponya csemetéje veselkedik neki a versenyzésnek, pedig ilyenre is van példa.
Na ugye, hogy Kimi Räikkönen sem mindig mogorva, ha arról van szó, hogy összezárják egy újságíróval! Ehhez persze meg kell találni a megfelelő helyszínt és a jelek szerint egy Ferrari F12 Berlinetta tökéletesen megfelel erre a célra.
Számos nagy dolgot vitt véghez a Forma-1-ben a jövőre visszatérő Honda: a régi-új partnerrel, a McLarennel közösen nyert temérdek futamot, vb-címeket, s bár önálló konstruktőrként nem lettek túlságosan sikeresek, abból a korszakból is van mire büszkének lenni. Például arra, hogy a mai napig a japánoké a Forma-1-es autóval valaha elért legnagyobb csúcssebesség.
Forma-1-es Red Bullt kínál eladásra egy motorsporttal foglalkozó brit vállalkozás tulajdonosa: aki megteheti, most potom 250 ezer fontért, nagyjából 96 millió forintért megvásárolhatja azt az RB3-ast, amellyel Mark Webber versenyzett a 2007-es szezonban.