James Allison és a Lotus szakítása, a Mercedes hétvégi esélyei: ezek a legfőbb paddock-témák csütörtökön Barcelonában, ahol a hétvégi Spanyol Nagydíjjal kezdetét veszi az évad európai szakasza.
James Allison és a Lotus szakítása, a Mercedes hétvégi esélyei: ezek a legfőbb paddock-témák csütörtökön Barcelonában, ahol a hétvégi Spanyol Nagydíjjal kezdetét veszi az évad európai szakasza.
Jelentős változások mennek végbe a Mercedes istállónál az évad európai szakaszát megnyitó, a hétvégén esedékes Spanyol Nagydíjon. Megújul a színezet, jön az évad első komolyabb fejlesztési csomagja, a menedzsmentet erősítő Niki Lauda azonban hangsúlyozza: csodát így sem várhatnak.
Immáron nyilvánvaló, amit eddig is sejteni lehetett: a Williamstől a Mercedeshez átpártolt Toto Wolff nem csak azért hagyta hátra nejét, Susie-t a grove-i istállónál, hogy felügyelje megtartott üzletrészét, hanem azért is, mert a hölgynek ott nagyobb esélye lehet tűzközelbe kerülni. A DTM-ből tavaly távozott pilótanő a napokban egyértelmű jelét adta annak, hogy nem tett le a Forma-1-es szereplésről.
2014-es specifikációjú Forma-1-es versenygépet fejleszt egy német műhely, az Adess, amely korábban a HRT istálló egyik háttércégeként tevékenykedett. Ha jövőre még nem is, 2015-re talán piaca is lehet a portékájuknak, ugyanis iparági források szerint akkor két új alakulat is érkezhet a királykategóriába.
Egyre valószínűbb, hogy Jules Bianchi idei szerződtetése után a Marussia istálló tovább mélyíti kapcsolatát a Ferrarival, s 2014-ben már az olasz gyártó erőforrásait építik versenygépeikbe. Több jel is erre utal, és állítólag a hivatalos bejelentésre sem kell már sokat várni.