Húsz éve aratta a Forma-1 és a Monacói Nagydíjak történelmének egyik legváratlanabb győzelmét Olivier Panis a mára szinte teljesen elfeledett Ligier istálló kötelékében. A világraszóló siker évfordulójának okán péntek este a Kaszinóban tartottak ünnepséget: az F+1 Blog ott beszélgetett az utolsó francia F1-es futamgyőztessel az emlékezetes sikerről, a gall győzelmi ínségről és sok egyéb másról is.
Első ízben jelent meg a Forma-1 háza táján Pastor Maldonado azóta, hogy a Renault bejelentette: nem tart igényt a szolgálataira. A botrányhős balesetkirály a Monacói Nagydíj helyszínén az F+1 Blognak megerősítette, amit eddig is sejteni lehetett: a célja továbbra is az, hogy visszatérjen a legelitebb géposztályba.
Monacóban a hely szűke miatt nem igazán van lehetőség olyan fejlesztésekre, amely kedvező a Forma-1-es futamra nézve, azonban a Grimaldi-családnak sikerült ismét villantania. A versenyirányítás és a díszvendégek számára olyan mobilpalota épült a célegyenesben, amelyre a megalomániás Ron Dennis is csak csettinthet…
Nem biztos, hogy a Manor Forma-1-es újoncának, Rio Haryantónak bejön az SMS-kampány, amellyel az idei szezonját igyekszik finanszírozni. Az indonéziai rajongók egyszerűen támogathatják a pilótát, aki a napokban megjegyezte: nem merne mérget venni arra, hogy elegendő pénzt tud összegyűjteni ahhoz, hogy végigcsinálja az évadot.
Miután Max Verstappen kikaparta az orra elől a gesztenyét és elvitt egy Red Bull-volánt, Carlos Sainznak minden eddiginél jobban kell tepernie, ha szeretne kezdeni valamit Forma-1-es karrierjével. Ebben a sportág egyik legfurább figurájára, a paddock Pumuklijának is nevezhető versenymérnökre, Marco Matassára kell támaszkodnia: az olaszt sokszor látjuk, de keveset tudunk róla…