Folyamatosan csökken, de még mindig van lemaradása a Hondának az F1 jelenlegi csúcserőforrásához, a Ferrarihoz képest - jelentette ki az F+1 Blog érdeklődésére a Japán Nagydíj hétvégéjén a gyártó versenyzésért felelős igazgatója, Masashi Yamamoto, akitől megtudtuk azt is, hogy bár megvan az érdeklődés, továbbra sincs lehetőségük újabb csapattal bővíteni az ügyfélkört.
Meg sem született még a sportfelügyelői testület döntése a Red Bull Ringen, amely ratifikálta a Honda jelenkori első F1-es győzelmét, máris megugrottak a Japán Nagydíj jegyeladásai - tudta meg az F+1 Blog japán forrásoktól Silverstone-ban. A Red Bull és a Toro Rosso motorszállítójánál örülnek, de tudják, hogy a csodát csak kőkemény munkával lehet megismételni.
Fontos mérföldkőhöz ért a Honda a hétvégi Monacói Nagydíjon, hiszen először fordult elő, hogy mind a négy autójuk a pontszerzők között végzett. Azonnal fel is merültek olyan spekulációk a paddockban, hogy az idei formajavulás hatására jövőre talán már egy harmadik hondás csapat is lesz az F1 mezőnyében: az F+1 Blog erről kérdezte a gyártó motorsportért felelős igazgatóját, Masashi Yamamotót.
Új motorhome-mal támad az évad első európai Forma-1-es futamán, a Spanyol Nagydíjon a Red Bull: pletykákat már korábban is lehetett hallani, hogy a Red Bull Racing és a Toro Rosso új mobilpalotát kap, s ez a napokban megerősítést is nyert. Nem ők az egyetlenek: ha minden igaz, több formáció is újít ezen a fronton Barcelonától kezdve.
Előszeretettel tartja életben a Red Bull azt a mítoszt, hogy Forma-1-es versenygépeiket még mindig a tervezőzseni, Adrian Newey alkotja, ám valójában egy ideje ez már nem így van. A brit koponya "csak" a krémet adja a Milton-Keynes-ben készülő "süteményhez"...