Noha a Hondának a múlt hétvégi Japán Nagydíjon sem sikerült nagyot dobnia, a hazai versenyen élesben is bevetett legújabb erőforrás-változatról a paddockban már azt pusmogják, hogy ez lesz "az a kincs, amelyet Ron Dennis várt", amikor visszacsábította az F1-be a japán gyártót. Egyelőre csak az biztos, hogy a Red Bull táborában töretlen az optimizmus és a bizalom az új partnerrel kapcsolatban.
A múlt hétvégi Olasz Nagydíjjal nemcsak Európának intett búcsút az idei évre a Forma-1 mezőnye, hanem a paddockok legfőbb látványosságának számító motorhome-oknak is. A mobilpalotákat összerámolták és a következő idényig pihentetik, néhányat viszont nyugdíjaznak: az F+1 Blog információi több csapat, például a legnagyobb komplexumot működtető Red Bull is újítani készül ezen a fronton 2019-re.
Máris jobb a Honda hajtáslánca, mint azt sokan gondolják! Így vélekedik a McLaren által lepattintott gyártó portékájáról az új szövetséges, a Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost, aki nem titkolja: arra számít, hogy a Red Bull juniorcsapata már jövőre is versenyképes lesz a japánok által gyártott szívvel.
Noha a McLaren a csapat saját kalkulációi szerint máris kéthetes csúszásban van a 2018-as versenyautóval kapcsolatos tennivalókkal, nagy reményeket fűznek a Renault-val kötött szövetséghez. Eric Boullier, a wokingiak versenyigazgatója elismeri, hogy a "gyári" státusz feladása nem egyszerű, ugyanakkor a szakember leszögezte: olyan feltételeket alkudtak ki a franciáknál, amelyek értelmében a patinás egylet több lesz egyszerű ügyfélnél.
Nem csak egy futamgyőzelmekre is alkalmas Forma-1-es autóval tartozik a McLaren-Honda Fernando Alonsónak: a spanyol klasszis a Hungaroringen elárulta, hogy azt a versenygépet sem vehette még át, amellyel a májusi Indianapolis 500-on rajthoz állt.