Vannak, akik szerint a Forma-1-es turizmus legfényűzőbb formáját választotta, mások rendületlenül állítják, hogy csodatételre is képes. Zak Brown, a McLaren új főnöke kétségkívül fura fickó: a Monacói Nagydíj szombati napján az F+1 Blog lestoppolta az üzletembert, aki arra esküdött fel, hogy soha nem látott magasságokba emeli a történelmi mélyponton lévő brit versenyistállót.
Továbbra is téma a Forma-1 világában, hogy a Honda a Mercedestől kérhet segítséget küszködő hajtásláncának mielőbbi versenyképessé tételéhez. Az érintettek Barcelonában, a Spanyol Nagydíj hétvégéjén sem kívánták kommentálni a teóriát, az elképzelés ellenzői viszont ismét hallatták a hangjukat.
Egy jó bevált recepten változtatni nem szabad, de legalábbis ragaszkodni kell hozzá! Úgy tűnik, hogy a régi mondást jól ismerik a Renault Forma-1-es istállójánál is: a gárda állítólag megtette az első lépéseket annak érdekében, hogy visszacsábítsák korábbi sikergyárosukat, a McLaren-Hondánál sínylődő Fernando Alonsót.
Poénnak szánt egy megjegyzést, végül számos sajtóorgánumot hülyére vett Fernando Alonso csapattársa, Stoffel Vandoorne Bahreinben. Az ügyet a McLarennek kellett helyretennie.
Fernando Alonso alaposan meglepte a világot szerdai bejelentésével, amely szerint kihagyja a Monacói Nagydíjat az Indianapolis 500-ért, ám a spanyol nyomatékosította: ez nem jelenti azt, hogy hátat készül fordítani a Forma-1-nek. Közben a Hondánál fogadkoznak, hogy rövid idő alatt ledolgozzák az élmezőnyhöz képes 140 lóerőnyire taksált hátrányukat.