Beindította a világháló F1-mániákus mémgyárosait Kimi Räikkönen sivatagi bandukolása: sokan kaptak ihletet annak hatására, ahogyan a Ferrari világbajnoka autójának meghibásodása után visszaindult a paddockba a Bahreini Nagydíj pénteki első szabadedzésén.
Minden jel arra utal, hogy Antonio Giovinazzi, a Saubernél az évadnyitó Ausztrál Nagydíjra beugrott olasz pilóta megcsinálta a szerencséjét. A talján Melbourne-i teljesítménye után van olyan korábbi Ferrari-szakvezető, aki szerint a maranellói márkának már nem kell gondolkodnia azon, hogy kit ültessenek Kimi Räikkönen helyére, miután a finn versenyzőnek lejár a szerződése az idei szezon végén.
Ki lehet alkalmasabb arra, hogy népszerűsítse a Ferrari összkerekes luxus-sportkocsiját, a GTC4 Lussót, mint a márka mindeddig utolsó Forma-1-es világbajnoka, Kimi Räikkönen? Az olasz márka egy látványos reklámot is összedobott a 2007-es vb-elsővel.
A belgiumi hétvége egyik nagy kérdése az volt, hogy a Ferrari képes lesz-e elmozdulni arról a holtpontról, amelyre a nyári szünet kezdete előtt kerültek. Véleményt alkotni nehéz, pláne annak fényében, hogy egyik maranellói pilóta futama sem volt tiszta Spa-Francorchamps-ban, Maurizio Arrivabene csapatfőnök ennek ellenére nyomatékosította: van ok a bizakodásra.
Kimi Räikkönen fityiszt mutatott a Forma-1-es pályafutását temetőknek azzal, hogy a napokban szerződést hosszabbított a Ferrarival, ráadásul a kontraktus bejelentése óta néhány érdekesség is napvilágra került. Például az, hogy a finn imádja látni azok ábrázatát, akik már elsiratták, illetve az is, hogy régi menedzsercimborája,Steve Robertson bevonása nélkül, saját maga bulizta ki a folytatást.