Folyamatosan csökken, de még mindig van lemaradása a Hondának az F1 jelenlegi csúcserőforrásához, a Ferrarihoz képest - jelentette ki az F+1 Blog érdeklődésére a Japán Nagydíj hétvégéjén a gyártó versenyzésért felelős igazgatója, Masashi Yamamoto, akitől megtudtuk azt is, hogy bár megvan az érdeklődés, továbbra sincs lehetőségük újabb csapattal bővíteni az ügyfélkört.
Meg sem született még a sportfelügyelői testület döntése a Red Bull Ringen, amely ratifikálta a Honda jelenkori első F1-es győzelmét, máris megugrottak a Japán Nagydíj jegyeladásai - tudta meg az F+1 Blog japán forrásoktól Silverstone-ban. A Red Bull és a Toro Rosso motorszállítójánál örülnek, de tudják, hogy a csodát csak kőkemény munkával lehet megismételni.
Lefutott a világbajnokság, de talán nem kell arra számítani, hogy minden futamot a domináns Mercedes nyer meg 2019-ben - jelentette ki a Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner a címvédő alakulat zsinórban ötödik kettős győzelme után, Barcelonában. A szakvezető reméli, hogy az év hátralevő részében a már most második erőnek tartott energiaitalos formáció is közelebb kerülhet az éllovashoz.
A bejelentésre még várni kell egy keveset, de az F+1 Blog információi szerint biztossá vált, hogy Max Verstappen 2020-tól hazai pályán is versenyezhet. Ahogyan arról egy ideje már pletykálnak, a következő szezontól újra Holland Nagydíjat rendeznek Zandvoortban.
Aligha lehet kétséges, hogy Pierre Gasly jobb kezdésre számított új csapatánál, a Red Bullnál: a francia az első két futamon messze alulmúlta az előzetes várakozásokat, így a bírálók egyre hangosabbak és a versenyzőt máris a csapatfőnöknek, Christian Hornernek kellett védelmébe vennie. Ami biztos: egyelőre nem rezeg a léc a Toro Rossótól előléptetett pilóta alatt.