Marad-e a Forma-1-ben a Red Bull vagy sem? A krónikus motorhiánnyal küszködő korábbi energiaitalos sikergárdával kapcsolatban mostanság ez a legfontosabb kérdés, ám egyre több jel utal arra, hogy Dietrich Mateschitz nem vállalja be az idő előtti kivonulást. A helyzetük kétségkívül nem könnyű, ám mint Paul Monaghan főmérnök Austinaban elárulta: már javában dolgoznak az RB12 típusjelű új versenyautón.
Érdekes pletyka került terítékre Szocsiban a Red Bull motorhajhászatával kapcsolatos spekulációárad közepette: több forrás véli úgy, hogy a Ferrari az ifjú tehetség, Max Verstappen miatt intett be az energiaitalos vállalat nagyobbik csapatának.
Suzukában is folytatódott a Red Bull motorkeringője, a kétcsapatos osztrák vállalatnak még mindig hajtáslánca 2016-ra. Ennek okán a paddockban ismét spekulálnak egy olyan vészforgatókönyvről, amely szerint előfordulhat, hogy bizonyos csapatok - talán már jövőre - három autót indítanának a Forma-1-ben: a Ferrari megmenthetné a helyzetet, de állítólag egyre inkább vonakodnak attól, hogy teljesítsék az energiaitalosok követeléseit.
Mást sem csinálnak a Volkswagen-konszern munkatársai az utóbbi napokban, csak cáfolják a pletykadömpinget, amely szerint az Audi a Red Bull révén csatlakozik a Forma-1 mezőnyéhez. Pedig a nagy dolgokat kiszivárogtató Eddie Jordan után már az egyik legtekintélyesebb német autóipari szaklap is tényként közli, hogy a négykarikás gyártó 2018-ban érkezik a királykategóriába…
Danyiil Kvjat a jelek szerint nagy formában van a Szingapúri Nagydíjon, ráadásul nem is titkolja, hogy egyre jobban érzi magát a bőrében. Az orosz pilóta a javuló forma ellenére sem rugaszkodik el a valóságtól, nem tart a Red Bull esetleges kivonulását forszírozó pletykáktól és reményei szerint egy napon a világbajnoki címért küzdhet majd: azt is elárulta, hogy a titulusért kivel harcolna meg a legszívesebben…