Noha az érdemi szereplés esélyét, különösképp a futamgyőzelemét a McLaren egyelőre képtelen megadni Fernando Alonsónak, a spanyol versenyző egyik régi álmát most valóra válthatta a wokingi csapat jóvoltából. A kétszeres vb-első kipróbálhatta példaképe, a néhai háromszoros világbajnok Ayrton Senna 1988-as versenyautóját, az MP4/4-et.
Nico Hülkenberg, a Force India Forma-1-es versenyzője élvezte első éles, LMP1-es átruccanását, amelyet a Porsche kötelékében ejtett meg a megbízhatósági-vb (WEC) múlt hétvégi 6 órás futamán, Spában. A németre még vár idén a Le Mans-i 24 órás viadal, s mint leszögezte: egyelőre nem dőlt el, hogy ott vagy a Forma-1-ben folytatja karrierjét.
Szakmabeliek garmadája temeti Fernando Alonso Forma-1-es pályafutását a McLaren-Honda mélyrepülése miatt, a brit-japán formáció fővezére, Ron Dennis azonban határozottan állítja: a karrierje harmadik vb-címére 2006 óta mindhiába áhítozó spanyol nincs belefásulva a kialakult helyzetbe, sokkal inkább "fantasztikusan motivált" és esze ágában sincs kilépni három évre szóló szerződéséből.
Lewis Hamilton rapsztárosodási, celebesedési folyamata rövidesen újabb szintet lép, a Mercedes kétszeres Forma-1-es világbajnoka idén ugyanis részt vesz a milliárdos csemeték, dúsgazdag ficsúrok számára szervezett szuperautós csillagtúrán, a Gumball 3000-en. Persze nem a teljes futamon, az ugyanis valószínűleg már a Mercedesnek is sok lenne…
André Lotterer, az Audi háromszoros Le Mans-i győztese tavaly Spában a Caterham beugrójaként megízlelhette a Forma-1 világát. A német meggyőzően teljesített, így sokak szerint még most, harmincon felül sem lenne késő nekiveselkednie az F1-es karriernek: maga az érintett nem zárkózik el ettől, de azt sem titkolja, hogy csak egy topcsapat tudná kirángatni a négykarikások kötelékéből.