Keveset lehetett hallani az utóbbi időben a Maranellóban, a gyár szomszédságában épülő új Ferrari-főhadiszállásról, immáron azonban biztos: a létesítmény elkészült, a Scuderia pedig nekilátott a beköltözésnek.
Keveset lehetett hallani az utóbbi időben a Maranellóban, a gyár szomszédságában épülő új Ferrari-főhadiszállásról, immáron azonban biztos: a létesítmény elkészült, a Scuderia pedig nekilátott a beköltözésnek.
Ferrariba ül a Mercedes zászlóvivője, Lewis Hamilton: igaz, nem a versenypályán, hanem a közúton. A kétszeres világbajnok címvédőről a múlt hétvégi Ausztrál Nagydíj után derült ki, hogy nemrégiben a maranellói márka kínálatának csúcsmodelljével, egy LaFerrarival bővítette jáműparkját.
Sokféle módja van annak, hogy egy divatcég hírverést csapjon Forma-1-es szerepvállalása körül, de a Williams új öltöztető partnere egészen innovatív utat választott.
Nem csak a versenyzők között találhattunk jó teljesítménnyel bemutatkozó újoncot az évadnyitó Ausztrál Nagydíjon, hanem a csapatvezető között is. Maurizio Arrivabene először vezette csatába csapatfőnökként a Ferrarit és a közvélemény szerint máris eleget tett az asztalra ahhoz, hogy ne csak úgy emlegessük, mint a "cigis fickót".
Hatalmas fölénnyel nyerni mindig megnyugtató, ám vannak helyzetek, amikor ez sokkal többet árthat, mint használ. Nagy valószínűség szerint ez vonatkozik most a Mercedesre is, akik ott folytatták, ahol tavaly abbahagyták: letarolták a melbourne-i Albert Parkot, de a sétagalopp közben az Ezüstnyilak kevesebbszer kerültek a televíziók képernyőjére, mint bármelyik tavalyi, lazán megnyert futam során…