Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Veszített erejéből a Forma-1 miatt a Ferrari márka



Nem véletlenül kezdett tavaly nagytakarításba a Ferrarinál Sergio Marchionne: egy friss tanulmány szerint brandként hosszú évek után először nem a maranellói márka a legerősebb a világon, az olasz vállalatot a Lego maga mögé utasította. Egy brit elemző szerint a Forma-1-es botladozás áll a háttérben.

Tovább
0

Egy Williams, amelyet McLarenre festettek



Elkövethet-e valaki akkor szentségtörést, hogy a McLaren MP4-8-asának színezetébe öltöztet egy valódi Williams-konstrukciót? A jelek szerint igen, sőt, nagy valószínűség szerint olyan is lesz, aki borsos összeget fizet majd a furcsa öszvérért.

Tovább
0

Vettel kipróbálta az 1050 lóerős Ferrarit



Kipróbálta minden idők legdurvább Ferrariját Sebastian Vettel: a négyszeres világbajnok Fioranóban hajtotta meg a Forma-1-es technológiával gazdagon dúsított száguldó hibrid laboratóriumot, a több mint ezer lóerős FXX K-t és túlzás nélkül lehet kijelenteni, hogy a mosoly alig akart leolvadni az arcáról, amikor szembesült a vörös veszedelem erejével.

Tovább
0

Villámokat szór az F1-es Honda szív



Messze nem úgy alakult a McLaren és a Honda újra életre hívott szövetsége, ahogyan azt a dicsőséges régmúltat gyakran felemlegető rajongók remélték, ám a japán gyártó addig is igyekszik villantani, amíg az érdemi köridőkre és futásteljesítményre nem alapozhatnak.

Tovább
0

Tovább vív egymással Hamilton és a Mercedes



Lewis Hamilton és a Mercedes szerződésének meghosszabbítása még mindig nem történt meg, a háttérben nagy valószínűség szerint tovább tart a huzavona, ám Toto Wolff sportigazgató igyekszik bizakodó maradni: a szakember nem tart attól, hogy esetlegesen szakításra kerül sor, inkább arra számít, hogy az évadnyitóig sikerül tető alá hozni az új megállapodást.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek