Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Egyre nagyobb a nyomás a Renault-n



Fokozódik a nyomás a Renault-n: az utóbbi éveket domináló francia gyártó idén a leggyengébb láncszemnek számít, amit az F+1 Blog tapasztalatai szerint az ügyfélcsapatok keményen oda is dörgölnek az orruk alá. Az évad európai szakaszát megnyitó Spanyol Nagydíjra készült némi újítással a Viry-Chatillon-i gyártó, ám nagy kérdés, hogy ez mire lesz elég…

Tovább
0

Robban-e a Mercedes-bomba Barcelonában?



Csodaváró hangulat biztosan nincs a Spanyol Nagydíjnak otthont adó Circuit de Barcelona Catalunya paddockjában, annyi azonban bizonyos, hogy az új itt debütáló új fejlesztésektől mindenki komoly előrelépést vár. Az érdeklődés középpontjában a Mercedes áll, ahol a két versenyző várhatóan még a szokásosnál is nagyobb vehemenciával feszül majd egymásnak…

Tovább
0

Räikkönent nem hatotta meg a kínai szponzor



Lehet, hogy a szín feketéről - újra - pirosra változott, Kimi Räikkönen azonban továbbra is a régi: a 2007-es világbajnok finn szívből gyűlöli a reklámmunkát, kiváltképp akkor, ha kamera előtt kell szerepelnie…

Tovább
0

Loeb tényleg közel állt a Forma-1-hez



Sebastien Loeb kilenc ralis vb-cím után az idei évtől a túraautó-vb-n szeretné őrületbe kergetni a riválisokat, pedig a francia 2009-ben akár a Forma-1-es mezőnyben is felbukkanhatott volna. Noha az akkoriban bonyolított tesztek ellenére kevesen hitték, hogy komolyan gondolja a váltást, az F+1 Blognak múlt hétvégén elárulta: valóban elszánt volt, erőfeszítéseket is tett az ügy érdekében, de végül lebeszélte magát a kiruccanásról.

Tovább
0

Sennát követni olyan volt, mint egy vallás



Sokan, sokféleképpen emlékeznek Ayrton Sennára, a legendás háromszoros világbajnokra tragikus halálának 20. évfordulóján. Az F+1 Blog egy olyan brazil versenyzőt kért fel az emlékezésre, aki soha nem titkolta, hogy a néhai klasszis hatására kezdett versenyezni: Augusto Farfust, a DTM-ben szereplő BMW kiválóságát.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek