Noha az utóbbi hetek pletykái alapján sejteni lehetett, hogy a Ferrarinál műszaki fronton valami nincs rendben a háttérben, ennek fényében is meglepő, hogy a maranellói együttes a szezon kellő közepén szakított James Allison technikai igazgatóval. Hogy mi következik ezután, azt egyelőre jótékony homály fedi: ezen spekulálnak a hockenheimi paddockban is.
Minden jel arra utal, hogy a Ferrarinak nyomós oka van arra, hogy valamilyen szerepkörben minél hamarabb visszacsábítsa egykori sikerkovácsát, Ross Brawnt. A minap felkapott pletykát egy újabb követi, mégpedig az, hogy az olasz csapat technikai igazgatója, James Allison nem kíván tovább Maranellóban állomásozni…
Kimi Räikkönen fityiszt mutatott a Forma-1-es pályafutását temetőknek azzal, hogy a napokban szerződést hosszabbított a Ferrarival, ráadásul a kontraktus bejelentése óta néhány érdekesség is napvilágra került. Például az, hogy a finn imádja látni azok ábrázatát, akik már elsiratták, illetve az is, hogy régi menedzsercimborája,Steve Robertson bevonása nélkül, saját maga bulizta ki a folytatást.
Carlos Sainz szerződését már meghosszabbította a Toro Rosso, ám az Osztrák Nagydíj hétvégéjén úgy tűnt, hogy a spanyol reménység jövőjével kapcsolatban még több a pletyka, mint az új kontraktus szentesítése előtt. Mint Spielbergben megtudtuk: vannak, akik biztosra veszik, hogy a pilóta egy másik, nagyobb alakulat kötelékében kezdi majd a 2017-es idényt.
A nagy akarásnak mindig nyögés a vége! A régi magyar mondás igaz volt a Ferrarira is az Osztrák Nagydíjon: a maranellói csapat görcsösen akart zászlóvivőjével, Sebastian Vettellel, de a próbálkozás ismét kudarcba fulladt. Ez szemlátomást egyre jobban megviseli Maurizio Arrivabene csapatfőnököt, aki az F+1 Blog érdeklődésére persze igyekezett cáfolni, hogy így lenne…