Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Egyre többet vár a Mercedes-szívtől a Lotus



Nagyon úgy tűnik, hogy a Lotusnál jócskán felturbózta a várakozásokat az a teljesítmény, amelyet az E23 Hybrid produkált a felkészülési időszak eddigi szakaszában. Régi tétel, hogy a tesztek alapján nem szabad komoly következtetéseket levonni, ám Federico Gastaldi csapatfőnök-helyettes áradozik arról a döntésről, hogy a gárda Mercedes-erőforrásokra váltott a Renault-val kapcsolatos tavalyi gondok hatására.

Tovább
0

A nagy F1-es sisakjátszma: ki viselte?



A kiszivárgott információk szerint - hála az égnek - az F1 Commission hét eleji ülésén megegyezés született arról, hogy az idei évtől tilossá válik a sisakfestések állandó variálása. Ennek örömére előbányásztunk egy sisakkvízt, amely jól megmutatja, hogy mennyire zavaró volt az állandó változtatgatás…

Tovább
0

Veszített erejéből a Forma-1 miatt a Ferrari márka



Nem véletlenül kezdett tavaly nagytakarításba a Ferrarinál Sergio Marchionne: egy friss tanulmány szerint brandként hosszú évek után először nem a maranellói márka a legerősebb a világon, az olasz vállalatot a Lego maga mögé utasította. Egy brit elemző szerint a Forma-1-es botladozás áll a háttérben.

Tovább
0

Egy Williams, amelyet McLarenre festettek



Elkövethet-e valaki akkor szentségtörést, hogy a McLaren MP4-8-asának színezetébe öltöztet egy valódi Williams-konstrukciót? A jelek szerint igen, sőt, nagy valószínűség szerint olyan is lesz, aki borsos összeget fizet majd a furcsa öszvérért.

Tovább
0

Vettel kipróbálta az 1050 lóerős Ferrarit



Kipróbálta minden idők legdurvább Ferrariját Sebastian Vettel: a négyszeres világbajnok Fioranóban hajtotta meg a Forma-1-es technológiával gazdagon dúsított száguldó hibrid laboratóriumot, a több mint ezer lóerős FXX K-t és túlzás nélkül lehet kijelenteni, hogy a mosoly alig akart leolvadni az arcáról, amikor szembesült a vörös veszedelem erejével.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek