Mi mást tehetne a Ferrari vezérigazgatója, Louis Camilleri a katasztrofális szezonkezdet után, minthogy magyarázkodik? Az olaszok vezére szerint nincs pánik, a kétnapos barcelonai teszt pedig gyógyírt hozhat a rejtélyes gondokra, igaz, azt is elismerte: gyaníthatóan Monacóban sem lesz komoly esélye a vörösöknek a domináns Mercedes ellen.
Lefutott a világbajnokság, de talán nem kell arra számítani, hogy minden futamot a domináns Mercedes nyer meg 2019-ben - jelentette ki a Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner a címvédő alakulat zsinórban ötödik kettős győzelme után, Barcelonában. A szakvezető reméli, hogy az év hátralevő részében a már most második erőnek tartott energiaitalos formáció is közelebb kerülhet az éllovashoz.
Felavatta a Forma-1-es paddock legújabb monstrumát, a Holzhaust péntek este a Red Bull: a legendás Energy Stationt felváltó építményben a sajtó és a vállalat vendégei mellett még a rivális csapatok képviselői is felbukkantak. Ott volt a meghívottak között az F+1 Blog is.
Újra a szokásos, európai arcát mutatja a Forma-1 a hétvégi Spanyol Nagydíj helyszínén, a Circuit de Barcelona-Catalunyán: visszatértek a motorhome-ok, érkeznek az első komolyabb fejlesztési csomagok, csupán a paddockban forszírozott téma változott meg. Noha a Ferrari új motort vet be, mégsem erről esik a legtöbb szó: sokkal inkább arról, hogy vajon Lewis Hamiltonnak a vörösök helyett saját csapattársával, Valtteri Bottasszal kell-e vívnia a vb-címért?
Barcelonába fejlesztési csomaggal érkezik a 2019-es idény totális kudarcát produkáló Williams istálló, ám könnyen előfordulhat, hogy ez a pakk lesz az utolsó, amelyet az FW42 típusjelű szörnyszülötthöz készítenek. A nagy múltú alakulat történelmi mélyponton van, ami sem az újonc George Russellnek, sem a nagy visszatérő Robert Kubicának nem tesz jót: vajon hogyan élik meg ők a krízist?