Pályafutása első hivatalos tereprali-futamán rajtol ezen a héten Fernando Alonso, a kétszeres F1-es világbajnok a Toyota félgyári alakulatának tagjaként szerepel majd a Világkupa-sorozat marokkói állomásán. Bár a világ már elkönyvelte, a spanyol még mindig vakít és állítja: a Dakar-ralis részvételt csupán lehetőségként tartja számon…
Egyre inkább úgy tűnik, hogy elmérgesedhet a viszony a Kubica-tábor és a Williams között az évad végére. A lengyel pilóta főszponzora Szocsi után nekiugrott az istállónak, miközben George Russell, a különítmény másik versenyzője hangsúlyozza: nagy előrelépést vár 2020-ban az idén történelmi mélypontra süllyedt gárdától.
Mi lesz Robert Kubicával? A Szingapúri Nagydíj óta ez a kérdés is foglalkoztatja az F1 világát, a válaszra azonban még várnunk kell. A lengyel pilótát hírbe hozták már a Haas istállóval, az F+1 Blog azonban Szocsiban megtudta: döntés egyelőre nincs, és arra valószínűleg még várni kell egy darabig.
Mint a villám, úgy dolgoznak az F1-es istállók kerékcserére szakosodott stábjai a futamokon, az elitalakulatok szinte felfoghatatlan gyorsasággal bonyolítják le a komplikált műveletet. Kivéve, amikor nem: a Szingapúri Nagydíj erre is szolgáltatott példát.
Hiába hangoztatja úton-útfélen Sebastian Vettel, hogy a Ferrarinál marad szerződésének 2020 végi lejártáig, a maranellói alakulatnál arra is fel vannak készülve, hogy a négyszeres világbajnok esetleg már az idei szezon végén távozik. A vörösök vészforgatókönyvön dolgoznak, az esetleges pótlás ügyében pedig - bármilyen hihetetlen - a legnagyobb riválist, a Mercedest is megkeresték.