Továbbra sincs döntés arra vonatkozóan, hogy Carlos Sainz már a Malajziai Nagydíjtól kezdve átülhet-e a Toro Rossóból a Renault-ba. Az F+1 Blog információi szerint a Szingapúri Nagydíj helyszínén az érintettek vadul tárgyalnak a színfalak mögött: Jolyon Palmer és menedzser édesapja, az expilóta Jonathan csak egy szigorú kritérium teljesítése esetén lennének hajlandóak átengedni a volánt a spanyol pilóta javára…
Nem csak a vb-címért viaskodó felek számára lesz különösen fontos a hétvégén esedékes Szingapúri Nagydíj, hanem a Renault kötelékében szereplő Nico Hülkenberg számára is. A németnek valami nagyon nagyot kellene villantania ahhoz a délkelet-ázsiai városállam villanyfényes utcáin, hogy ne az övé legyen a Forma-1 talán legcikibb rekordja…
Vasárnap lesz 40 éve annak, hogy a Renault először feltűnt a Forma-1-ben, a francia márka pedig az egész szezont az évforduló megünneplésének szenteli. Ennek jegyében egy rekordot is megdöntöttek: a 2012-es F1-es géppel pályára küldtek egy 79 esztendős ír ralipilótanőt, aki ezzel a történelem legidősebb, Forma-1-es autóval száguldó embere lett.
Szerdán, a dél-franciaországi Paul Ricard versenypályán újra vezethette a Renault Forma-1-es autóját Robert Kubica, aki a kiszivárgott információk szerint 90 kört tett meg. A sportágból 2011 februárjában egy durva ralibaleset miatt kiszoruló lengyel körül egyre nagyobb a pezsgés: a francia csapat igyekszik vakítani, de a pilóta egyre elszántabb és vannak, akik biztosak benne, hogy még most is megállná a helyét a királykategóriában.
Nagyon úgy néz ki, hogy a Renault istálló szezon közben cserél pilótát: Jolyon Palmer csapnivaló teljesítménye igazán szembetűnő, s immáron Cyril Abiteboul sportigazgató is nyíltan beszélt arról, hogy a gárda már nem sokáig lesz türelmes a brittel. Már néhány név is forog a köztudatban azzal kapcsolatban, hogy ki lehet a szigetországi versenyző utóda Enstone-ban.