Minden jel arra utal, hogy a Ferrari végre meglépi azt, amit hosszú évek óta felrónak az olasz gárdának és lehetőséget biztosítanak egy saját nevelésű pilótának, történetesen a Saubernél pallérozódó Charles Leclerc-nek. Az előléptetéssel egy tragikus családi történetbe íródna újabb fejezet, de a kérdés még mindig nyitott: vajon tényleg megkapja-e a monacói reménység Kimi Räikkönen pozícióját?
"Remélem, tetszik!" Stephane Clair, a Paul Ricard versenypálya igazgatója, a Francia Nagydíj promótere csütörtök reggel ezzel a kérdéssel és széles mosollyal az arcán fogadott bennünket a paddockban. A válasz semmi más nem lehetett, csakis az, hogy "nagyon", ugyanis a Forma-1-es vérkeringésbe 1990 után visszatérő legendás pálya tényleg nagyon rendben van.
Felipe Massa a tavalyi évad végén tényleg visszavonult: 2016 végén egyszer már bejelentette távozását az F1-ből, de a helyzet úgy hozta, hogy csak az előző idény végén intett ténylegesen búcsút a királykategóriának. Az F+1 Blog a szabad lét első néhány hónapjának tapasztalatairól kérdezte a tizenegyszeres futamgyőztes brazilt.
Tavaly a Liberty Media feltámasztotta a Forma-1-es istállók már-már feledésbe merült legendás evezősversenyét Montrealban, ahol idén ismét megrendezték a különös összecsapást. Idén ráadásul magyar résztvevő is volt a mezőnyben, ugyanis a Haas F1 Team együttesének tagja volt elektronikai technikus honfitársunk, Jánvári Zsolt is. Exkluzív fotók a helyszínről.
Rég volt a 2005-ös Magyar Nagydíj, amikor utoljára Schumacher állt a Hungaroring dobogóján: akkor Michael és Ralf a pódium 2. és 3. fokát foglalták el, a következő mogyoródi Schumi-pódiumra pedig egészen most vasárnapig kellett várni. Michael fia, Mick szállította, aki a DTM-betétszámként bonyolított FIA F3-as bajnokságban szerepel.