Visszatér a ralisportba Kimi Räikkönen! Ilyen és ehhez hasonló szalagcímek jelentek meg a világsajtóban a Monacói Nagydíj vasárnapjának reggelén, ám a Ferrari finn klasszisa cáfol és kiosztotta a finn újságírókat.
Mit csinál az a csapat, amely szeretne megválni az egyik pilótájától, de nincs, akit a helyére ültethetnének? Igazol magának egyet egy másik istállótól: az F+1 Blog értesülései szerint erre készül a Red Bull is, akik Brendon Hartley helyére a Toro Rossóhoz a McLaren reménységét, az F2-ben vitézkedő Lando Norrist akarják megkaparintani.
Monacóban sem a hagyományok, sem a helyszűke miatt nincs lehetőség drasztikus változatásokra a legendás Forma-1-es pályán, ám a hercegségben mégis évről évre törekednek arra, hogy újítsanak, fejlesszenek. Idén egy olyan változtatást eszközöltek, amelyre a csapatok régóta vártak és a szó legszorosabb értlemében kitörő örömmel fogadták.
Amikor Mick Schumacher megszületett, édesapja, a hétszeres világbajnok Michael még javában viaskodott legnagyobbra tartott ellenfelével, Mika Häkkinennel pályafutása harmadik bajnoki titulusáért. Azóta nagyot változott a világ: néhány fotó segítségével mutatjuk is, hogy mekkorát!
Jules Bianchi óta először adott állandó pilótát a Forma-1-es mezőnynek a Ferrari tehetséggondozó programja, a Driver Academy: a maranellói márka legújabb portékája épp a tragikus körülmények között elhunyt francia versenyző keresztfia, Charles Leclerc, aki a Saubernél bontogatja szárnyait. Mivel sokan máris Kimi Räikkönen helyének fő várományosaként tartják számon, az F+1 Blog a Spanyol Nagydíj hétvégéjén célszerűnek tartotta kifaggatni a 20 esztendős monacói reménységet.