Carlos Sainz jóformán semmit nem tud arról, hogy mire számíthat a McLarennél 2019-ben, ennek ellenére igyekszik optimistán megközelíteni a kényszer-csapatváltást. A spanyol elsősorban abban bízik, hogy a csúfosan leszereplő wokingi együttes tanult valamit abból, amit a szintén Renault-erőforrással versenyző Red Bulltól leshettek el idén…
Nagyon úgy tűnik, hogy a pilótapiaci pletykaáradatnak soha nem akar véget érni: erre utal, hogy bejelentés helyett - egyelőre - az Olasz Nagydíj helyszínén, Monzában sem kaptunk mást, csupán néhány spekulációt. Persze azok legalább izgalmasak, pláne, hogy Kimi Räikkönennel kapcsolatosak…
Fernando Alonso még nem tudja pontosan, hogy Forma-1-es szerepvállalásának év végi lezárása után, a megbízhatósági-vb (WEC) mellett mit is csinál még 2019-ben. A közvélekedés szerint az a legvalószínűbb, hogy az Indycar felé veszi az irányt: döntés még nincs ezzel kapcsolatban, ám a pilóta az elmúlt hétvégén, Spa-Francorchamps-ban megjegyezte, hogy nem tart a tengerentúli széria veszélyeitől.
Komoly nyilatkozatháború zajlott a nyári szünet végén és a Belga Nagydíj hétvégéjén is Fernando Alonso és a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner között azzal kapcsolatban, hogy megkörnyékezte-e a Red Bull ajánlattal a kétszeres világbajnokot, s ha igen, hányszor és mikor történt ilyen. A McLaren szombati sajtóértekezletén természetesen záporoztak az erre vonatkozó kérdések a sportágtól az idény végén elbúcsúzó pilóta felé.
Jónevű technikai vezető nélkül manapság képtelenség sikert elérni a Forma-1-ben, fennállása mélypontján azonban a McLaren cáfolni szeretné ezt a teóriát. Az új műszaki gurura egyelőre várnia kell az évek óta köszködő alakulatnak, így abban reménykednek, hogy a háttérben dolgozó szürke eminenciások alkotnak valamirevaló autót 2019-re…