Búcsúztatásra készül a Force India istálló a Hungaroringen: a különítmény utazó stábjától egy régi motoros, Sergio Perez vezető szerelője köszön el, aki a gyárban folytatja majd a tevékenységét. A mexikói pilóta azon lesz, hogy pontszerzéssel tegye emlékezetessé az utolsó közös bevetést, ami azért is fontos számára, mert a magyar pálya az utóbbi három évben mindig kifogott rajta.
Fokozódik a nyomás a McLaren-Honda újoncán, Stoffel Vandoorne-on, akinek idei produkciója annak ellenére is inkább a csalódás-kategóriába sorolható, hogy munkaadója történelmi mélypontra süllyedt idén. A belgával már saját hazájában is kezdenek elégedetlenek lenni, ennek ellenére a felettese és csapattárs, Fernando Alonso is kiáll mellette.
Minden eddiginél komolyabb jelét kaptuk annak, hogy a McLarennek elege van a Hondából: Bakuban az a Mansour Ojjeh kelt ki magából a japán gyártó ellen, aki ha az asztalra csap, még a gárda életében történelmi jelentőségű csapatfőnöknek, Ron Dennisnek is le kell lépnie a parancsnoki hídról. A francia-arab üzletember pedig most tényleg begőzölt…
Nem vált Honda erőforrásokra a Williams istálló: ezt állítja legalábbis a grove-i formáció csapatfőnök-helyettese, Claire Williams, azok után, hogy a napokban olyan pletykák láttak napvilágot, amelyek szerint az együttes átvállalja a küszködő japán gyártót a szakításról állítólag már döntő McLarentől. A főnöknő szerint a Honda a gigapénz ellenére sem vonzó számukra.
Vannak, akik szerint a Forma-1-es turizmus legfényűzőbb formáját választotta, mások rendületlenül állítják, hogy csodatételre is képes. Zak Brown, a McLaren új főnöke kétségkívül fura fickó: a Monacói Nagydíj szombati napján az F+1 Blog lestoppolta az üzletembert, aki arra esküdött fel, hogy soha nem látott magasságokba emeli a történelmi mélyponton lévő brit versenyistállót.