Aktualitása nem sok van, mindenesetre érdemes visszatekinteni arra az "ördögszekérre", amelyet a Renault alkotott 1995-ben és amelyről talán nem túlzás kijelenteni: ez a kocsi volt minden idők egyik legfurcsább Forma-1-es kötődésű csodabogara.
Aktualitása nem sok van, mindenesetre érdemes visszatekinteni arra az "ördögszekérre", amelyet a Renault alkotott 1995-ben és amelyről talán nem túlzás kijelenteni: ez a kocsi volt minden idők egyik legfurcsább Forma-1-es kötődésű csodabogara.
Eric Boullier a Twitteren cáfolta azt a szombaton futótűzként terjedő pletykát, amely szerint lemondott csapatfőnöki tisztségéről és távozik a Lotus istállótól. Az enstone-i csapat továbbra is hallgat, semmilyen formában nem kommentálták a spekulációt.
Kimi Räikkönen és a mérnökarmada gerincének közelgő távozása, valamint az anyagi problémákról szóló pletykák fényében egyre nagyobb a Lotus istálló jövőjével kapcsolatos kérdőjel. A csapatvezetés rendületlenül állítja, hogy a folytatásban minden rendben lesz, de ismerjük a régi mondást: jobb félni, mint megijedni...
Az élmény távolról sem lenyűgöző - az Origo F1hirek.hu teljesen jogosan így értékelte azt a hangmintát, amelyet a Renault tett közzé néhány napja a 2014-es turbós Forma-1-es erőforrásáról. Talán nem meglepő, hogy a hangmintával párhuzamosan egy Alain Prost-interjú is érkezett, amelyben a négyszeres vb-első magyarázza a bizonyítványt…
Bár a Red Bull és a Caterham csak a következő néhány napban tárja a nyilvánosság elé idei versenygépét, pénteken már adtak némi ízelítőt: mindkét együttes közzétette az első beindítás alkalmával készített hangfelvételt.