Bonyolódik a helyzet Lewis Hamilton és a Mercedes állítólagos megállapodása körül: a szingapúri paddockban elterjedt, hogy a bejelentése mindeddig azért nem került sor, mert egyelőre nincs garancia arra, hogy a csillagos márka marad a Forma-1-ben.
Bonyolódik a helyzet Lewis Hamilton és a Mercedes állítólagos megállapodása körül: a szingapúri paddockban elterjedt, hogy a bejelentése mindeddig azért nem került sor, mert egyelőre nincs garancia arra, hogy a csillagos márka marad a Forma-1-ben.
Legóból készült Forma-1-es Ferrarit mutatott be a Shell, a 150 Italia életnagyságú mását Fernando Alonso és Felipe Massa mutatta be Szingapúrban.
Folytatja a Forma-1 rajongók kényeztetését a Sauber istálló: a svájci egylet nemrégiben a versenygép anatómiájába avatta be az érdeklődőket azzal, hogy fotókat és videót tettek közzé egy hosszában kettévágott gépről, ezúttal pedig azt mutatják meg, hogyan szedik szét és rakják össze az autót a távoli futamokra készülve. Mindezt másfél percbe sűrítve.
Nem csak a versenycsapat készül a Szingapúri Nagydíjra a Mercedesnél: a csillagos márka a távol-keleti városállam villanyfényes összecsapásán egy új, megvadított biztonsági autót is bemutat.
Noha a pilótapiac jelenleg bonyolultabbnak tűnik, mint valaha, abban immáron szinte mindenki biztos, hogy Lewis Hamilton a McLarentől a Mercedeshez teszi át a székhelyét. A hivatalos bejelentésig ezt sem lehet biztosra venni természetesen, az F+1 Blog azonban igyekezett összeszedni öt olyan érvet, ami a britet arra motiválhatja, hogy hátat fordítson nevelőegyüttesének, és áttegye a székhelyét a csillagos egylethez.