Romain Grosjean lassan a Forma-1 állandó élmenői közé emelkedik: a Lotus francia versenyzője óriási szerencsével kapott második esélyt a száguldó cirkuszban, ami tündérmeseként hat, kiváló szereplése pedig jól leplezi azt a tényt, hogy előléptetése valójában egyfajta szükségmegoldás volt az enstone-i csapat részéről.
Hamar kiesett a 2012-es Selyemút-raliról Jean-Louis Schlesser, ám a tereprali-ikont már a rajt előtt, Moszkvában sikerült kifaggatnunk egyetlen Forma-1-es kiruccanásáról, amely több mint két évtizeddel ezelőtt történt, de a mai napig beszédtémát szolgáltat. Mint megtudtuk, a francia nem tartja hibásnak magát azért a Senna-ütközésért, amellyel belepiszkított a McLaren hajszál híján tökéletes 1988-as idényébe.
Nem sok kellemetlenebb dolog volt az utóbbi hetekben a Forma-1-ben, mint Sam Michaelnek lenni: a rajongók, főként a brit drukkerek megállás nélkül szajkózták, hogy az ausztrál szakember a Williams után a McLarent is leamortizálhatja. Igaz, hogy szinte alig volt verseny, amelyen a wokingiak ne szúrtak volna el legalább egy kerékcserét, de a Hockenheimben produkált 2,31 másodperces rekord Michaelt igazolja.
Toto Wolff milliárdos ex-autóversenyző, a Williams társtulajdonosa újabb lépést tett afelé, hogy megörökölje a csapatfőnöki tisztséget Sir Frank Williamstől. Az osztrák a külső szemlélők számára eddig szürke háttérembernek tűnhetett, pedig már az idei szezon kezdete óta jóval több annál és ezt immáron az ügyvezetői kinevezéssel is megerősítette a grove-i alakulat.
Fernando Alonsót lehet kedvelni és lehet nem kedvelni, egyetlen dolog azonban bizonyos: a Ferrari kétszeres világbajnoka idei teljesítményével újfent alátámasztja, hogy miért kell a Forma-1 korszakos zsenijei közé sorolni.